قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

یه جا واسه قایم شدن

 

بعضی وقتا آدم فقط دمباله یه جاس که از خودش هم قایم شه " فقط یه جا ...فقطم از خودش... آخه خسته است ...خسته!!!!

آخییییی / هییسس

 

هیس!

بعید ترین رؤیاها هم حقیقت دارن!
حتا اگه تعریف کردن ِ بعضیاشون،
سرِ آدمُ به باد بده!

رؤیای بچه گی ِ پاسبون ِ سر ِ چهاراه
داشتن ِ یه سوت سوتک بوده،
ناظم ِ دبستان ِ ما
دلش می خواسته هیتلر بشه،
و اون زن ِ اون کاره ی خیابونْ
شبا خواب ِ سوفیالورنُ می دیده!

بعضی وقتا،
فکر کردن به آفتاب
آدم ُ بیشتر از خود ِ آفتاب گرم می کنه!

 

 

 

زندگی شاید همین باشد؟

 

- "هی، فلانی! زندگی شاید همین باشد؟

یک فریبِ ساده و کوچک.

آن هم از دستِ عزیزی که تو دنیا را

جز برایِ او و جز با او نمی‌خواهی.

من گمانم زندگی باید همین باشد