قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

happy flourished valentine

       


cheshmaye sardo shishei

eshghaye zarde pakati

majnoonaye bi hadafo

tishe zanaye papati

zamine bi sharmo haya

asemone falak zade

siahia damane ghoo

sibaye gande lak zade

    

happy flourished valentine



نظرات 2 + ارسال نظر
vatanclick شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.vatanclick.com


سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

دختر حوا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ق.ظ http://sin-city.blogsky.com

خیلی وقته به شهر من سر نمی زنی سام.منتظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد