قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

 

 

زندگی شاید همین باشد؟

 

- "هی، فلانی! زندگی شاید همین باشد؟

یک فریبِ ساده و کوچک.

آن هم از دستِ عزیزی که تو دنیا را

جز برایِ او و جز با او نمی‌خواهی.

من گمانم زندگی باید همین باشد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

زندگی همین است
و همچنان
کلامی با طعم انتظار
این یاوه را سخت نا تمام می انگارد
به پایان رسیده ایم
بی آنکه با خویشتن از خویشتن خویش
چیزی گفته باشیم
بگمانم زندگی همیشه همین طور است
حیف
ــــــــــــــ
فریب خوردی؟ چرا؟؟/



نقطه نویس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

بالاخره وبلاگت به ٨٧ ملحق شد !
به گمانم که گمانت، نه گمان ،بلکه حقیقت باشد!
امضا : نقطه نویس ١٧ ساله

پریسا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

ما همیشه یادمون میره که اشتباههای خودمونو به اسم فریب خوردنمون از دیگرون نذاریم واسه اینه که تعریفمون درست از آب در نمیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد