قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

من کی شدم

 

 

واسه رفتنم باید نگاهای سنگین و سکوت پر معناشو که بند بند رشته های ذهنمو گرفتار خودش کرده به جون بخرم ،

 چشاشو دیگه ازم گرفته ،

           صداش شده توهین ،

                      لبخندش تلخه ،

                دستاش یه طناب دار حلقه به گردنم، یعنی هنوزم دوسم داره؟؟!

                   خدایاااا... دیگه لوسم نمیکنه...

     حتی سام گفتنش هم شده غرض. ابهام.تعرض... 

اینه هزینه ی یه رفتنه ساده اونم  فقط.. تا... همیشه. اما دوستیه ما که تا نداشت .یکی بگه من کی شدم؟ مگه حق با من نیس؟  

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://f10.blogsky.com


سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری امیدوارم موفق بشی.
اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

mon یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

khob are mona mage bade.........chera alamate soal?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد