قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

بد خط میگه :






دیروز :

نشستیم با خدا یکم صحبت کردیم ...
گفتم : برگ میکشی ؟ گفت : نه ، همین سیگارای Light رو هم ترک کردم ...
گفتم : خوش میگذره اون بالا ؟ گفت : آره ... بعضی کاراتون منو میخندونه ... بعضی کاراتون اشکم رو درمیاره ....
گفتم : مگه خدا هم گریه میکنه ؟ گفت : مگه بارونو ندیدی ؟
گفتم : دارم روانی میشم ... گفت : موسی هم اولش همین حرفو میزد ، همینطور عیسی ، محمد ، نوح ...
گفتم : من پیغمبر نیستم ها ! گفت : عاشق که هستی ...
گفتم : عشق سخته ... گفت : بی عشق مردن سخت تر ...
بهم ویسکی تعارف میکنه ، یه قلپ میخورم ...
گفتم : کی میمیرم ؟ گفت : با عزرائیل صحبت کن ...
خندیدم و گفتم : راستی چرا احمدی نژاد رو آفریدی ؟ قهقه میزند و میگوید : باز جبرئیل گل بازی کرد ... (!)
بلند شد که برود ، دامنش روی زمین کشیده میشد...
گفتم : دامنت رو برات بگیرم ؟ گفت : نه ، منم باید زمینو حس کنم ...
موقع خداحافظی بود ، ازش دور میشدم که داد زد : یادت باشه ، هروقت خواستی ، هرجا خواستی ، فقط منو صدا کن ...
با لبخند گفتم : میدونم ...
در حالی که دست تکان میداد گفت : اگه جواب ندم ، مطمئن باش که صداتو شنیدم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

آره یه بارم من با خدا حرف زدم حرفای خوبی گفت اما من انقد بنده ی بدیم که همش یادم رفت.

سمانه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://batian.blogfa.com/

سلام داداشی گلم به خدا شرمندم که نتونستم زودتر جوابت رو بدم ممنون که به یادمی

شمایل سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://baghemahtab.blogsky.com

ساملیک به سامی جون خودمون .
بابا معلومه تو کجائی ؟؟
نه خبری ؟؟ نه اثری ؟؟
پیش مام بیا

الناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام از دستت دلخورم بد جوری



چرا اپ کردی خبر ندادی؟حالا دیگه غریبه شدم؟

نقطه نویس چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ق.ظ http://noghtenevis.blogsky.com

فکر کنم باید باید جیغ بکشم !
راستی زیر ١٨ ساله ها را مست خودش نمی کند؟! چون به ما که از این چیزها تعارف نکرد. :D
...
امضا : نقطه نویس ١٧ ساله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد