قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

 

 کوفه خشکسالی شده بود. خیلی وقت بود باران نباریده بود. آمدند پیش حضرت علی (ع). ایشان

 فرمودند به فرزندم حسین بگویید برایتان دعا کند. آمدند پیش امام حسین. حضرت دعا کردند و

باران بارید. خوشحال شدند. گفتند :  جبران می کنیم     ..........   در کربلا جبران کردن.

 

من بزرگ شدم؟

دیگه قرمز بودن آسمون شب برفی برام خوشحال کننده نیست، چون دیگه مدرسه نمی رم که فردا تعطیل باشه ....
دیگه وقتی برف می یاد برام مهم نیست برف ها خشک و نچسب هستند یا پر بار و چسبنده، چون دیگه برف بازی نمی کنم ...
دیگه صدای ترد له شدن برف ها زیر پام برام خوشایند نیست، چون دارم به کارام فکر می کنم و عجله دارم تا زودتر به مقصد برسم ....
دیگه بوی خوش شالگردنی که مادرم برام بافته به مشامم نمی رسه، چون یادم رفته چه بویی ؛ یه بوی خوشه ......
دیگه صدای بارش برف رو نمی شنوم، چون به گوشم نمی رسه ....
دیگه به فکر ساختن آدم برفی نیستم، دیگه شب که داره برف می یاد از مادرم نمی پرسم هویج داره یا نه ... دیگه نمی پرسم ....


آخه من بزرگ شدم.......................

چشاتو ببندو برو دنبال رویات

 

صبح که از خواب پا میشی دو تا انتخاب داری یا اینکه چشمات رو ببندی و دوباره برگردی به رویات و یا اینکه چشمات رو باز کنی و به دنبال رویات بری و تو بیداری پیداش کنی

جواب نگاهاتون

 

جسارت به رخ کشیدنی نیست. جسارت مایه مباهات هم نیست. افتخاری هم درش نهفته نیست. اینجا هم دفتر خاطرات نیست. متن ادبی نیست. ادب هم شرف نمیآورد. شرف هم لزوما چیز خوبی نیست. تعفن همیشه بد نیست. دست کم یادت میاندازد بعضی چیزها در حال فسادند. دین همواره کلمه مقدسی نیست. مقدسات همواره قابل احترام نیستند. دوستت دارم نازنین ربطی به منتظر نبودن ندارد. منتظر بودن را دوست ندارم. هر نازنینی را نمیشود دوست داشت.
شرمندگی دلیل لازم دارد. شرمنده وجدانت نباشی. وجدانت گرو کسی نباشد. من مینویسم چون نوشتن را دوست دارم. اینجا مینویسم چون نوشتن بهانه لازم دارد.

 

خودت یه نگا بندازو جوابتو از این لابه لا پیدا کن

خلاصه تموم جرمایه عاشقونه

 

بذار درِ گوشت بگم:

 


میخوامت!

 


این خلاصه ی تموم  جُرما و شعرایه عاشقونه ی دنیاس

 

مجال این نیس برم تو عالم هپروت

 

حالا فهمیدی چه مرگمه؟!!!

آخر خط

 

اینم آخر خط ...

- - - - - - - - - - - -------------------------------------

چرا رفتی؟

 

این دفه میخوام نذر مسیح و مریم کنم ...... شاید بیای

 

فقط بگو چرا رفتی؟ چرا...

 

زانو میزنم :

 

    اگه بیای زندگیمو نثار چشمات میکنم **** تموم آسمونمو زمین پاهات میکنم

یلدا

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.

محفل آریاییتان طلایی ؛ دلهایتان دریایی ؛ شادیهایتان یلدایی ؛ فرخنده باد این شبه اهورایی