قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

به دنبال ستاره ای گم شده

 یه بار دیگه اومدم اینجا : اینجایی دور " اینجایی نزدیک " اینجایی که لحظه لحظشو لمس میکنم / چقدر ساده / چقدر زیبا 


           دنبال یه خاطره میگردم / یکی که یادآور لحظه های شیرینم بود / صداش میکردم              ستاره اومدی نبودم .. خیلی وقته از خودمم دورم / هرجا که هستی " اگه یه بار            دیگه اومدی اینجا حتما حتما یه چشمک بزن که ببینمت ( یه نشون از خودت بزار ..              میخوام یه بار دیگه صداتو بشنوم .. ( تا یه هفته دیگه میام ایران ... واسه یه ماهی              هم هستم )   خودت میدونی کدوم ستاره ای ... تو جعبه خاطرات دانشگات پیدام                میکنی



                                                   به یادم باش.