قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

با سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستانی که به نحوی منو تو این عملیات انتحاری یعنی مطلب گذاری گل رازقی کمک کردن .و یه تشکر تپل مپل از اون رفقایی دارم که با نظرات مهلک خودشون مارو مرام کش کردن و وبلاگمونو به خاک و خون کشیدن(این رنگ قرمزه وب از اونه پس دیگه سوال نفرمایید که چرا قرمز ).(دمتون گرم).راستی واسه اون عزیزایی که pm  دادن که وبت مثه یه توره واسه چیدن گلای رازقی (میفهمین منظورم که.....یعنی شبکه عنکبوتی آژانس مخ زنی...) یکی نیس بگه اخه قربون اون چشای غورباقه ای...قورباقه ای...قورباغه ای ...(نمیدونم یکیشون درست دیگه) برم. تاحالا وب به این پاستوریزه دیده بودی؟ تازه من در جهت پیشبرد گفتگوی تمدن ها از هیچ کوششی دریغ نکردم اون وقت گله میکنین که این چه وضعیه.از فردا هم میخوام بخش آموزش زبان رو را بندازم که دیگه بشیم اینگلیش اینگلیش: دیگه حلله؟؟!!  از رون مرغ تا خون آدمیزاد هم مطلب میزارم تا باورتون بشه من اونقده گلم که ماروچه به این حرفا!  /تفلکی من/ . اگه بازم نیاز به مشاوره بیشتر و حرفای ترگل مرگل تر دارین با من تماس بگیرید (.........۰۹۱۵۵۵۱) جون سامی خوشحال میشم بتونم یه کوچولو دلتونو رنگین کمونی کنم . میگین نه :امتحان کنین.راستی تورو خدا تو نظرای خوشگلتون چیزای غیر ممکن از من نخواین .آخه یه جنتلمن که فداش بشم مثه اینکه مال اون ور آب بود ازم خواسته وبلاگو صمیمی ترش کنیم و یه چت روم اختصاصی بزارم واسه نظرات ؛ اتفاقا منم بهش گفتم  تو فکرشم ؛فقط نظر بقیه رو میخواستم بدونم که آیا حال میکنین همچین فضایی درست بشه و هر کی هرچی استعداد داره ؛یا علی؛ رو کنه.          

 پس مبارک .

امروز روز آبی بود ؛آخه واسه شعر بالای وبم خاطرخواه پیدا شد .دوس نداشتم بهش بگم ؛نه؛ ولی اونقده خودشو واسم لوس کرد و بچه شد که دلم نیومد لپش نکشم ؛میدونین چی گفت؟ گف خدا اون اولی که ما رو آفریده واسه ساکت کردنمون یه فرشته ی پرصورتی واسمون فرستاده؛ اونم انگشتشو گذاشته رو لبمون و تو گوشمون گفته هیس ؛ الانم جای انگشتش بالا لبمون جا مونده؛(این همون گودیه بالای لب و چال روی گونه هامونه). 

 

روزهاتون پرتقالی

سام

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

تو کدوم سامی هستی ؟
واسم آف بذار .... نوشته های خودته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد