قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

مردم اخمو

 

امروز چقده روز گرفته ایه ؛ همش مه ؛ همش برگای رو زمین ؛ همش ابرای سیاه تو آسمون ؛ همش مردم اخمو ؛ آخه یکی نیس بگه،ای خدا، این همه چیزای خوشکل داری تو همه جای دنیا*اینارو باید واسه ما بزاری زمین؟ ما که همیشه قربون اون بزرگیت شدیم،با ما هم آره؟!

کامی میگه:موقعی که آدم یه غصه تو دلشه؛همه چیزو همه کسو زشت و گرفته میبینه؛ یه نگاه به دوروبرم کردم؛یه نگاه هم به دلم کردم دیدم ای وای ........یه غصه ی گنده تو دلمه و یه گل رازقیه کوچولو کناره پیچک باغچه...

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

in matlabet kheili ghashangh bood makhsosan akharesh

داش سیا چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

خیلی قشنگه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد