قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

 

"زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است"

                                                                          حوضچه اکنون خالیست

                                           

کجا آبتنی باید کرد؟                                                                                     

نظرات 2 + ارسال نظر
شوریده چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

راست می گویی .......حوضچه اب تنی ما خالیست

بسیار شعر قشنگی بود........فکر کنم از جناب سهراب سپهری بود نه؟؟!!!

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار
دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

موفق بشید...شوریده

mina sameti پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

har ja ke arzesh abtaniro dashte bashe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد