قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

عشق بی نقاب ممنوع!واژه های ناب ممنوع

 

 

پریسا میگه :

عشق بی نقاب ممنوع!واژه های ناب ممنوع!

عطر گل برگ گل سرخ؛لای هر کتاب؛ممنوع!
طپش گلوله؛آزاد!شعر نانوشته؛ممنوع!
توی وهم و خواب و رویا؛لمس یک فرشته؛ممنوع!
فصل ممنوعیت گل؛فصل ممنوعیت ساز!
وقت سلطه ی یه ضبدر؛رو تن واژه ی پرواز!
عاشقی ممنوعه اینجا؛دل سپردن یه گناهه!
سرتو بدزد ستاره!اینجا چشمک اشتباهه!
کوچه ها بن بست و تاریک؛جاده ی ترانه باریک
مقصد امن رهایی؛گاهی دور گاهی نزدیک
قلب پاره پاره؛آزاد!نفس ستاره؛ممنوع!
عاشقانه های تازه؛از سر دوباره ممنوع!
فصل شب رنگی خورشید؛فصل گل خونه سوزوندن
وقت دزدیدن ماه و دشنه تو دلا نشوندن
عاشقی ممنوعه اینجا؛دل سپردن یه گناهه!


سرتو بدزد ستاره!اینجا چشمک اشتباهه!

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.siavashfans.blogsky.com

سلام.حاضر به تبادل لینک هستی؟ اگه میخوای من را با اسم ویدئو های سیاوش قمیشی لینک کن و بعد در وبلاگم خبرش را بده.


www.siavashfans.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد