قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

یلدا

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.

محفل آریاییتان طلایی ؛ دلهایتان دریایی ؛ شادیهایتان یلدایی ؛ فرخنده باد این شبه اهورایی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ندا شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

شبه اهورایی؟؟؟؟؟
هر چی بود گذشت. همین
ــــــــــــ-
تااااااا دوباره

شوریده شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

از شعر بسیار زیبایی که برام گفتی خیلی ممنونم

موفق باشید....شوریده

ساینا شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام
یلدا و یک دقیقه بیشتر با هم بدون !!!
هر چه بود گذشت !‌
و
اینک ماییم و اغاز فصل جدیدی از زندگی !
زمستون گر چه سرده
اما
حال و هوات خوش
و
روزهات گرم

ندا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

پنداشته بودم که برای بودن باید بود .
آموخته بودم که برای رفتن با ید شروع کرد؟!
حال تمام آموخته های خود را خیالی میبینم
ترس از تکرار آموخته ها فکرم را می لرزاند.
لبخندی تلخ لبانم را نوازش می کند ...!
کالبدی شدم تهی از هیچ ؛از خلسه نبودن.
تا دیروز می پنداشتم که چرا ؟؟؟
اما امروز میخندم به تمام افکار خرد و کلانم
میپرسی چرا ؟ جوابش زیادی روشن است
چون امثال من مدت هاست که مرده ای متحرک بیش نیستندو فراموش شده. همین
ـــــــــــــ
تااا غروبی دیگر و تکرار دلتنگی و واگویه ای دیگر بدرود

سارا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام سام .........
خوبی؟؟
بابا ایول دمت گرم خیلی با ذوق و سلیقه ای ........
خوشحال شدم که به وبت اومدم .........
اکثر مطالبت رو خوندم واقعآ شاهکار بودن .........
وبت رو سیو کردم که بعدآ سر فرصت همشو بخونم .......
به دلم نشسته ........
ممنون از حضور گرمت دوست عزیز .......
و تشکر ویژه بابت اون شعر زیبایی که واسم گفتی ........
مرســــــــی .........
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن تا لینکت کنم و
بیشتر به هم سر بزنیم ........

موفق باشی .........


Don't
walk in front of me
I may not follow
Don't walk behind me
I may not lead
Walk beside me and
be my friend.

سارا چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام سام .........
خوبی؟؟
بابا ایول دمت گرم خیلی با ذوق و سلیقه ای ........
خوشحال شدم که به وبت اومدم .........
اکثر مطالبت رو خوندم واقعآ شاهکار بودن .........
وبت رو سیو کردم که بعدآ سر فرصت همشو بخونم .......
به دلم نشسته ........
ممنون از حضور گرمت دوست عزیز .......
و تشکر ویژه بابت اون شعر زیبایی که واسم گفتی ........
مرســــــــی .........
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن تا لینکت کنم و
بیشتر به هم سر بزنیم ........

موفق باشی .........


Don't
walk in front of me
I may not follow
Don't walk behind me
I may not lead
Walk beside me and
be my friend

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد