قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

قصه زندگی و حرفای ناگفتنی

اگه بیاد زندگیمو نثار چشماش میکنم*تموم آسمونمو زمین پاهاش میکنم

جواب نگاهاتون

 

جسارت به رخ کشیدنی نیست. جسارت مایه مباهات هم نیست. افتخاری هم درش نهفته نیست. اینجا هم دفتر خاطرات نیست. متن ادبی نیست. ادب هم شرف نمیآورد. شرف هم لزوما چیز خوبی نیست. تعفن همیشه بد نیست. دست کم یادت میاندازد بعضی چیزها در حال فسادند. دین همواره کلمه مقدسی نیست. مقدسات همواره قابل احترام نیستند. دوستت دارم نازنین ربطی به منتظر نبودن ندارد. منتظر بودن را دوست ندارم. هر نازنینی را نمیشود دوست داشت.
شرمندگی دلیل لازم دارد. شرمنده وجدانت نباشی. وجدانت گرو کسی نباشد. من مینویسم چون نوشتن را دوست دارم. اینجا مینویسم چون نوشتن بهانه لازم دارد.

 

خودت یه نگا بندازو جوابتو از این لابه لا پیدا کن

نظرات 4 + ارسال نظر
ن چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ

سامییییییییییییی
گمشده ام ، در یک قفس سرخ ،در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق...
گمشده ام ، در قلب یک عاشق ، در قلب یک مجنون ....
گمشده ام ، در یک آغوش گرم ، در دشت پر از آرزو و امید ...
گمشده ام ، در کنار دریا ، لحظه غروب خورشید ،
درون دستهای گرم یک معشوق....
گمشده ام ، در کوهستان و صحرا ، در آسمان و این دنیا!
من یک گمشده پر آوازه ام ، یک گمشده در دنیای قلبها!
تو چیییییییییییی؟

ندا جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام بر حسین ؛کسی که به خونش جانش را ارزانی داشت
سلام بر کسی که در پنهان و آشکارش خداوند را فرمان برد
سلام بر کسی که خداوند خاکش را شفا قرار داد
سلام بر کسی که اجابت دعا در زیر گنبدش حتمیست
و سلام بر تو عزیز همراه
باز محرمی دیگر از راه رسید...
و به همین سادگی یک سال گذشت.
امیدوارم محرم امسال برای همه ی ما موهبتی باشد برای نزدیکی با حسین فاطمه . همین

behshad ( Booter yahoo )8 جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

پریسا پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

برای جسارت نباید دل داشته باشی هر وقت تونستی جسارتتو به رخ بکشی اون روز بدتر از همیشه هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد